زیرا شرکت برنامه نویسی رادنت در همان ابتدا به شما مشاوره خواهد داد که آیا تولید و توسعه این نرم افزار صحیح است ؟ آیا زمان بازگشت سرمایه آن معقول است؟ چه مسیر پیش روی می باشد و چه نوسان بودجه در نظر گرفته شده چقدر است
از اصفهان، امیر قمرانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری سومین کنفرانس بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها و چهارمین ماراتن بازیسازی اظهار کرد: نخستین دوره بینالمللی این کنفرانس برگزار میشود و میتوان اعلام کرد که کنفرانس اصفهان در حد اجلاسهای جهانی بوده و حتی در بعضی مواقع از آنها پیشی گرفته که دلیل آن وجود بخشهای جنبی این کنفرانس است.
وی با بیان اینکه رویدادهایی نظیر ایدهشو از بخشهای جنبی کنفرانس است، افزود: 3 سخنران کلیدی که از چهرههای بینالمللی نیز هستند در کنفرانس اصفهان صحبت خواهند کرد و تمرکز آنها بر جنبههای بینرشتهای بازیهای رایانهای است؛ این سخنرانان از کشورهای یونان و اتریش هستند و مدیر یک شرکت بینالمللی که درآمد خوبی از بازیهای رایانهای داشته از ترکیه در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.
دبیر علمی کنفرانس بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها در بخش علوم انسانی با بیان اینکه پنلهای تخصصی با حضور متخصصان نیز برگزار میشود، گفت: شبیهسازی جراحی مغز از طریق فناوری واقعیت مجازی یکی از پنلهایی است که در این کنفرانس ارائه خواهد شد؛ علی عسگری یکی از روانشناسان برتر ایران 8 سال درگیر یک پژوهش علمی کودکان ایرانی و ارتباط بین ویژگیهای شناختی و عواطف آنها با بازیهای رایانهای را مورد بررسی و پژوهش قرار داده که این پنل تخصصی نیز به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه آزمایشگاه ملی نقشهبرداری مغز در ایران افتتاح شده، خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه این توانایی را دارد که امواج مغز انسان را در حالتهای مختلف رصد و ثبت کند که اتفاق بزرگی است و قرار است کارگاه مشترکی در خصوص بازیهای جدی رایانهای و تأثیر آنها بر ارتقای مهارتهای ذهنی کودکان، برگزار خواهد شد.
قمرانی در پایان اذعان داشت: بررسی سیگنالهای مغزی افرادی که بازیهای رایانهای انجام میدهند با کسانی که این بازیها را انجام نمیدهند و تأثیرات آنها، پژوهشی توسط دانشگاه بقیةالله انجام شده که در کنفرانس ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/چ
1396/11/16 :: 14:31